11 Aralık 2013 Çarşamba

ADIM ADIM WİNDOWS 8 KURULUMU

ADIM ADIM WİNDOWS 8 KURULUMU


Resim


KURULUM ONCESI AYARLAR;

Windows kurulumunda standart olan; bilgisayarınızın "BIOS" ayarlarından "BOOT" menüsünden seçtiğiniz "CD veya DVD ROM" ile başlatma seçeneğini seçtikten sonra bilgisayarınızı tekarar başlatın ve kurulum ekranına geçin.. Şimdi sırasıyla aşağıdaki adımları takip edin..

--------

KURULUM ISLEMLERI / ADIMLAR;

1. ADIM

Kurulumun ilk bölümünde "dil ayarları", "saat ve para birimi" ve "klavye seçeneği" olan ekran gelecektir, burada gerekli seçimlerinizi yaptıktan sonra "İLERİ" sekmesine tıklayın.

Resim

--------

2. ADIM

"Şimdi Yükle" seçeneğini seçerek ilerleyin.

Resim

Resim

--------

3. ADIM

Ürün anahtarı bölümünde yüklemek istediğiniz "Windows 8" sürümüne ait asagidaki "CD-KEY" i girip, "İleri" butonuna basin.

NOT 1: Yüklemek istediğiniz "Windows 8" sürümü hakkında detaylı bilgiye sahip olmak için, "Windows 8" ana konularındaki "SURUM BILGILERI;" bolumunu inceleyin.

NOT 2: Yüklemek istediğiniz "Windows 8" e ait "CD-KEY" lere asagidaki "Windows 8" konularindan ulasabilirsiniz.


Windows 8 FINAL -(64 BIT)
http://herzamanlazim.blogspot.com/2013/11/windows-81-final-turkce-64-bit-orijinal.html


Resim

--------

4. ADIM

"Lisans koşullarını kabul ediyorum" sekmesini isaretleyip "İleri" deyin.

Resim

--------

5. ADIM

"Özel: Yalnızca Windows' u yükle (gelişmiş)" bölümünü tıklayarak ilerleyin.

Resim

--------

6. ADIM

"Sürücü seçenekleri (gelişmiş)" bölümüne tıklayın..

Resim

--> Eger mevcut olan bolumler silinip yeni bolum olusturulacaksa asagidaki anlatimi uygulayin.

Öncelikle bilgisayarinizda mevcut olan tum HDD bolumlerini silmeniz gerekir.. Bunun icin, "Sürücü Secenekleri (Gelismis)" butonuna tikladiktan sonra "Sil" secenegi ile tum HDD bolumlerini silin..En sonunda "Ayrilmamis Alan" isminde bir tek bolum kalacak.. Bu bolumun uzerine tiklayip, yine asagidaki seceneklerden "Yeni" secenegini secin.. Karsiniza ayirmak istenilen alan ile ilgili bir ekran gelecektir.. Bu ekranda ornegin (250 GB HDD var, ve 100 GB C ye, 150 GB D ye ayrilmak isteniyor)ilk olarak C ye "100000" yazip onayladiktan sonra , geriye kalan alani da D ye ("135000" mb civarinda kalmasi gerekiyor) ayrilacaktir.. Bu durumda bolum ekraninda 3 ayri bolum olacaktir..

- 350 MB lik sistem alani,
- 100 GB; C
- 150 GB; D

Daha sonra C bolumunu bicimlendirdikten sonra Windows 8 kurulumuna gecin..

Resim

-------

--> Eger mevcut olan bolumleri kullanarak kurulum yapilacaksa "7. ADIM" a gecin.

--------

7. ADIM

Bu bölümde bilgisayarınızda mevcut bulunan sürücüler bulunmaktadır.. (C ,D, E vb..)
Burada windows u hangi bölüme yüklemek istiyorsanız o bölümü seçin ve "Biçimlendir" sekmesine
tıklayarak sürcünüzü biçimlendirin ve "İleri" butonuna tıklayın..


Resim

--------

8. ADIM

Windows yüklemeye başladı. Bilgisayarınızın hızına göre windows un yüklenme süresi değişecektir.

Resim

--------

9. ADIM

Bilgisyarınız birkaçkere kapanıp açıldıktan sonra yükleme işlemi tamamlanacaktır..
ve sırasıyla aşağıdaki bölümler gelecektir. Gelen ilk bölümde "Renk seçimi" ve "Kişisel bilgisayar adı" bolumlerini isteginize gore ayarlayip "İleri" butonuna basin.


Resim

Resim

--------

10. ADIM

"Ayarlar" kisminda "Hızlı ayarları kullan" secenegini secerseniz windows varsayılan olarak ayarlanan ayarları otomatik yapacaktır. Eger "Özelleştir" bolumunu seçerseniz windows' a ait ayarları detaylı olarak ayarlayabileceksiniz.

NOT: Biz "Hızlı ayarları kullan" bolumunu seçip ilerledik.


Resim

--------

11. ADIM

1. Secenek; "Oturum açın" bölümünde dilerseniz e-posta adresinizi girerek e-postanız üzerinden oturum açabilirsiniz. Bu sayede gelen mailleriniz "Windows 8" Başlangıç ekranından takip edebilirsiniz veya bir kişiye yine başlangıç ekranını kullanarak mail gönderebilirsiniz.

UYARI: E-mail hesabınız ile oturum acmak istiyorsanız eger, internet baglantınız kurulum ısrasında aktif olmalıdır!!

2. Seçenek; Eğer e-posta ile oturum açmak istemiyorsanız sol alt taraftaki "Microsoft hesabı olmadan oturum açın" seçeneğini tıklayın.

NOT: Biz ikinci secenekteki Microsoft Hesabı olmadan oturum açın secenegini sectik.


Resim

--------

12. ADIM

Gelen ekranda sag alt taraftan "Yerel Hesap" secenegini secip ilerleyin ve bir sonraki bolumde gelen "Kullanıcı Adı" ve "Parola" bolumlerini kendinize gore doldurup "Son" butonuna basin.

Resim

Resim

--------

SONUC

Artık "Windows 8" hazır hale gelmistir. Asagidan "Windows 8" konularından aktivasyon islemini takip edebilirsiniz.

--------

-::WINDOWS 8 DEN GORUNTULER::-

Resim

Resim

Bizi Google+'da bulun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Skype indir Altın fiyatları 4nl.net hittoplist.net toplist.biz.tr Evren Serdar KÖPRÜCÜ sayaç